Abstract:
Завдяки можливості створення віртуальних світів, в яких можна реалізувати будь-яку фантазію, з'явилися і набули величезного поширення відеоігри. З появою та розвитком інтернету з'явилася можливість одночасно кільком гравцям «жити» в одному з вигаданих світів, взаємодіючи один з одним. Саме на цей момент з'явилася
можливість влаштовувати змагання у віртуальному світі. Сучасний рівень розвитку кіберспорту інспірує підвищені вимоги до якості підготовки кіберспортсменів на різних етапах тренувального процесу. Діяльність кіберспортсменів характеризується високою інтенсивністю техніко-тактичних дій, що вимагають від спортсменів максимальних зусиль, а також уміння їх застосовувати в ситуації, що має тенденцію швидко змінюватися.
Description:
Зик Є. Г. Застосування інформаційних технологій в тренувальній та змагальній діяльності гравців в кіберспорті: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 - «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Кіберспорт (eSports) / Є. Г. Зик. - Київ: НУФВСУ, 2023. - 104 с.