Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Зик Є. Г. | |
dc.date.accessioned | 2024-05-10T11:29:48Z | |
dc.date.available | 2024-05-10T11:29:48Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.description | Зик Є. Г. Застосування інформаційних технологій в тренувальній та змагальній діяльності гравців в кіберспорті: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 - «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Кіберспорт (eSports) / Є. Г. Зик. - Київ: НУФВСУ, 2023. - 104 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Завдяки можливості створення віртуальних світів, в яких можна реалізувати будь-яку фантазію, з'явилися і набули величезного поширення відеоігри. З появою та розвитком інтернету з'явилася можливість одночасно кільком гравцям «жити» в одному з вигаданих світів, взаємодіючи один з одним. Саме на цей момент з'явилася можливість влаштовувати змагання у віртуальному світі. Сучасний рівень розвитку кіберспорту інспірує підвищені вимоги до якості підготовки кіберспортсменів на різних етапах тренувального процесу. Діяльність кіберспортсменів характеризується високою інтенсивністю техніко-тактичних дій, що вимагають від спортсменів максимальних зусиль, а також уміння їх застосовувати в ситуації, що має тенденцію швидко змінюватися. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | застосування | uk_UA |
dc.subject | інформаційні технології | uk_UA |
dc.subject | тренувальна діяльність | uk_UA |
dc.subject | змагальна діяльність | uk_UA |
dc.subject | гравці | uk_UA |
dc.subject | кіберспорт | uk_UA |
dc.title | Застосування інформаційних технологій в тренувальній та змагальній діяльності гравців в кіберспорті | uk_UA |
dc.type | Master's degree | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5459 |