Browsing by Title

Sort by: Order: Results:

  • Єрмолова Валентина (Фізична культура у рідній школі, 2018)
    Після завершення цього заняття учні мають усвідомити, що фізична культура і спорт є дієвим засобом збереження і зміцнення здоров’я, невід’ємною складовою суспільства, а також розуміти, що сьогодні дуже важливим є позитивний ...
  • Єрмолова В. М. (Фізичне виховання в рідній школі, 2017)
    Урок 2. Фізична культура і спорт - невід'ємна складова суспільства; запровадження П'єром де Кубертеном в програму Олімпійських ігор художніх конкурсів (спорт і мистецтво); призначення спорту й олімпійського руху в сучасному світі.
  • Єрмолова Валентина (Фізичне виховання у рідній школі, 2018)
    Було прийнято резолюцію, в якій фактично відроджувалася ідея припинення всіх військових дій під час Олімпійських ігор. Ця резолюція ООН була підтверджена у 1995 та 1997 рр., коли Організація Об’єднаних Націй закликала ...
  • Єрмолова Валентина (Фізичне виховання у рідній школі, 2018)
    Радість з’являється від усвідомлення особистих досягнень або у процесі творчості, де вона не є самоціллю, характеризується усвідомленням своєї значущості для інших, почуттям довіри й схваленням з боку інших людей, почуттям ...
  • Єрмолова Валентина (Фізичне виховання у рідній школі, 2018)
    Сучасні Олімпійські Ігри відродилися за нових історичних умов, проте засновані на ідеалах Ігор Стародавньої Греції, вони зробили олімпійський спорт феноменом громадського життя всієї світової спільноти, а прогрес людства ...
  • Єрмолова В. М. (Національний олімпійський комітет України, 2016)
    В основу змісту методичного посібника покладено твір П’єра де Кубертена «Ода спорту». Подано практичний матеріал з олімпійської освіти для використання у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів
  • Єрмолова В. М. (Фізичне виховання в рідній школі, 2017)
    Урок 5.Тема уроку - феноменальні фізичні й психічні можливості людини, які розкриваються за допомогою спорту.
  • Єрмолова В. М. (Фізичне виховання в рідній школі, 2017)
    Урок 6. Розглядаються основи чесної гри (Fair Play).
  • Єрмолова В. М. (Фізичне виховання в рідній школі, 2017)
    Урок 7. Спорт приносить радість спілкування, пізнання не тільки спортсменам, а й їхнім друзям та вболівальникам.
  • Єрмолова В. М. (Фізичне виховання в рідній школі, 2017)
    Урок 1. Олімпійські цінності. Уявлення про олімпійські цінності, їх значення у формуванні активного суб'єкта суспільного життя, керування ними не тільки у спорті, а й у повсякденному житті.
  • Єрмолова В. М. (Фізичне виховання в рідній школі, 2017)
    Урок 4. Про поняття справедливості.
  • Єрмолова В. М. (Фізичне виховання в рідній школі, 2017)
    Урок 3. Канони краси людського тіла в давніх скульптурах.
  • Лях-Породько Олексій (Фізична культура, спорт та здоров'я нації, 2014)
  • Єрмолова В. М. (Фізичне виховання в сучасній школі, 2012)
    Всеукраїнський науково-практичний семінар ≪Ефективність і результативність інтеграції олімпійської освіти в навчально-виховний процес школярів≫. Увазі учасників семінару було запропоновано серію майстер-класів за тематикою ...
  • Булатова М. М. (Фізичне виховання у рідній школі, 2018)
    Рішення про створення Олімпійської академії України (ОАУ) було прийняте на другій сесії Генеральної асамблеї Національного олімпійського комітету України, яка відбулася у Києві восени 1991 р. Формувалася ОАУ згідно із ...
  • Бубка С. Н.; Булатова М. М. (Національний олімпійський комітет України, 2017)
    У книзі викладено історію створення і розвитку олімпійськоїо світи в Україні. Представлено концепцію, структуру та дидактичне забезпечення системи олімпійської освіти. Висвітлено активну діяльність ентузіастів олімпійського руху.
  • Banit, O.; Babushko, S.; Baranova, L. (Порівняльна професійна педагогіка : науковий журнал, 2021-11)
    The study highlights three types of international students’ adaptation: academic, social and cultural. The most typical challenges in each adaptation are identified and described. Academic challenges include lack of language ...
  • Babushko, S.; Banit, O.; Baranova, L. (New Approaches in Social and Humanistic Sciences : 7th Central & Eastern European LUMEN International Scientific Conference, 2020-06-25)
    A growing number of students go abroad for studies, particularly to Canada. 21% of all Canadian tertiary students are international. They face a number of transitional difficulties. Thus, the question of their adequate ...
  • Когут Ірина; Кропивницька Тетяна; Гончаренко Євген; Маринич Вікторія; Матвєєв Сергій (Теорія і методика фізичного виховання і спорту, 2018)
    У роботі визначено групи передумов виникнення та розвитку адаптивного спорту. Перша група пов’язана з накопиченням знань про позитивний вплив спорту на організм людей. Друга – обумовлена процесами демократичних перетворень ...
  • Kohut Irina; Kropivnitskaya Tatyana; Goncharenko Ievgen; Marynych Viktorya; Matvieiev Sergey (Теорія і методика фізичного виховання і спорту, 2018)
    The groups of conditions for the origin and the development of adaptive sports are defined in the work. The first group is associated with the accumulation of knowledge about the positive impact of sport on the human body. ...

Search DSpace

Browse

My Account