Магістерські роботи

Магістерські роботи

 

Останні додані

  • Кіндрась Я. І. (2023)
    У конкурентному бізнес-середовищі сучасні компанії здійснюють пошук нових, гнучких інструментів залучення, утримання та розвитку найкращих талантів. Нині керівники відділів управління людськими ресурсами несуть відповідальність ...
  • Коцюбинський П. С. (2023)
    «Кіберспорт — це нова сфера в ігровій культурі, яка починає ставати однією з найважливіших і популярних частин спільнот відеоігор, особливо серед підлітків і молодих дорослих». В останні роки постійне зростання популярності ...
  • Курдас С. І. (2023)
    З кінця 1990-х років спостерігається тенденція до професіоналізації одного з напрямів в ігровій індустрії - змагальних ігор, відомих як «кіберспорт». Хоча змагання з відеоігор проводились і до цього часу, саме цей період ...
  • Леніченко В. С. (2023)
    Кіберспорт в сучасному світі активно розвивається. На його розвиток впливає низка чинників серед яких особливе місце займають засоби масової комунікації, телебачення, інтернет, зокрема стрімінг та коментування. Стрімінгові ...
  • Мельник П. П. (2023)
    Протягом останніх декількох десятирічь відеоігри трансформувалися в значущий елемент культурного та соціального життя. Демографія геймерської аудиторії охоплює широкий спектр, починаючи від гравців-аматорів і до професійних ...
  • Ординський В. А. (2023)
    В сучасному світі швидкими темпами відбувається розвиток сфери кіберспорту. На ці процеси значним чином впливають: стрімкий розвиток інформаційних технологій і пандемія Covid-19. Тренер в професійному геймінгу відіграє ...
  • Павленко Л. Ю. (2023)
    Кіберспорт став швидкозростаючою індустрією, яка привертає все більше уваги гравців, глядачів і спонсорів. Стримінг відеоігор дозволяє гравцям та командам показати свої вміння та здобутки в режимі реального часу. Це створює ...
  • Писаренко І. О. (2023)
    Проблема дискримінації в кіберспорті стала важливим питанням у сучасному світі. Кіберспорт став масовим розважанням і галуззю з великими інвестиціями, однак дотепер існують серйозні виклики у вигляді статевої, расової та ...
  • Пінчук В. М. (2023)
    В умовах сьогодення кіберспорт набуває все більшої популярності серед жінок. Тенденцію до збільшення кількості жінок-геймерів підтверджують зарубіжні та вітчизняні дослідженя. Попри це, представленість жінок у кіберспортивних ...
  • Третяк О. І. (2023)
    Кіберспорт не тільки набирає популярності в ігровій спільноті, але й привертає увагу представників традиційних видів спорту, великих компаній і навіть освітнього сектору. У цю нову еру відеоігор з’явилися нові професії, ...
  • Чирков М. В. (2023)
    Останнім часом спостерігається надзвичайно швидкий розвиток індустрії кіберспорту. Під кіберспортом варто розуміти не просто популярні види кіберспортивних дисциплін та жанрів, такі як CS:GO / Counter- Strike: Global ...
  • Шарга Я. В. (2023)
    Останніми роками сфера кіберспорту стрімко розвивається, захоплюючи мільйони глядачів і залучаючи нове покоління конкурентоспроможних гравців. У цьому гострому конкурентному середовищі, де рішення за частки секунди та ...
  • Акішев О. В. (2023)
    Сьогодні досить стрімко розвивається галузь кіберспорту і за більшістю критеріїв він зараз вже може конкурувати з класичними видами спорту, такими як баскетбол, волейбол тощо. Саме сучасний розвиток інформаційних технологій ...
  • Андрєєв К. І. (2023)
    На даний момент у світі налічується 4,5 мільярда користувачів Інтернету. У той час як Інтернет приносить людям зручність і економічні вигоди, надмірне використання Інтернету може спричинити залежність, завдаючи шкоди їх ...
  • Бабін Д. С. (2023)
    Кіберспорт перетворює онлайн-ігри на глядацькі види спорту, імітуючи досвід перегляду професійних спортивних подій. Замість фізичних подій глядачі дивляться, як гравці змагаються у відеоіграх. Ця розвага, яка охоплює ...
  • Бондарчук С. М. (2023)
    У 2020 році в Україні, а саме 7 вересня, кіберспорт визнаний офіційним видом спорту поряд з футболом, баскетболом, тенісом, плаванням та іншими традиційними видами спорту. Ця подія ознаменувала якісно новий етап у розвитку ...
  • Власов В. О. (2023)
    Кіберспорт – це прибуткова індустрія розваг, яка нещодавно почала зацікавлювати науковців. У Чемпіонаті світу з гри League of Legends 2020 середня кількість глядачів за хвилину становила 23,4 мільйона. Ця індустрія виросла ...
  • Воронченко К. Д. (2023)
    Кіберспорт поєднує риси традиційного спорту (змагальна складова), розважальної сфери (емоційна складова) та ІТ-сфери (технологічна складова). Таке поєднання включає як унікальні, так і споріднені риси кожної області. Подібно ...
  • Гальоса А. О. (2023)
    Актуальність побудови ефективного тренувального процесу для кіберспортсменів полягає в тому, що кіберспорт стає все більш конкурентним та професійним видом спорту, де вимоги до гравців щодо фізичної та психологічної ...
  • Глоба Д. С. (2023)
    Щоб бути успішними, організаціям необхідно постійно адаптуватися до поточного неспокійного середовища. Це вимагає постійної адаптації стратегії, структури та процесів організації. Багатьом організаціям бракує ефективної ...

View more