результатів
Знайти
Фонди
Виберіть фонд, щоб переглянути його зібрання.
Нові надходження
listelement.badge.dso-typeПублікація, Олімпійська освіта – складова національної системи освіти(Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова, 2024) Радченко Л. О.; Єрмолова В. М.; Кроль І. М.Матеріал статті спрямовано на висвітлення місця і ролі олімпійської освіти в системі національної освіти та окресленні шляхів її використання в освітньому процесі учнівської та студентської молоді. Розглядаючи олімпійську освіту, як педагогічний процес, що базується на ціннісному потенціалі олімпійського руху та пов'язаний із соціальними процесами, що відбуваються у суспільстві; базуючись на переконанні, що олімпійська освіта сприяє гуманітарному розвитку учасників освітнього процесу, в рамках дослідження нами виділено та систематизовано програми та проєкти, що реалізуються для школярів та студентів України, як в межах закладів освіти, так і у позанавчальний час.listelement.badge.dso-typeПублікація, Технологія проєктування реалізації культурно-освітніх програм як складової розвитку олімпійського руху в країні(Національний авіаційний університет, 0013-06-24) Радченко Л. О.; Єрмолова В. М.; Кроль І. М.; Кроль ІринаКультурно-освітня складова – один із найважливіших елементів, що забезпечують життєздатність олімпійського руху в світі, вирізняє його серед інших спортивних явищ, дозволяє говорити про цінності олімпізму та величезний ціннісний потенціал олімпійського спорту. Саме тому, реалізація культурно-освітніх програм та проєктів, як складової розвитку олімпійського спорту є надзвичайно актуальним питанням сучасного олімпійського спорту.