Abstract:
У теперішній час кіберіндустрія займає міцні позиції: по всьому світу зростає кількість компаній з розробки ігор, з’являються нові професії, пов’язані з кіберспортом. Деякі ігрові серії стали культовими – наприклад, DOOM, Quake, Civilization, HoMM, Fallout, Metal Gear, Драгон Квест, Legend of Zelda, Final Fantasy, TES, CoD, Half-Life, Контра, WoW, Starcraft, Diablo, NFS, GTA. Як мінімум про одну з них напевно чула будь-яка людина, яка хоч раз стикалася з комп'ютером.
Проте в теперішній час кіберспортивна наука відчуває гостру нестачу наукових досліджень з питань, пов’язаних із організацією змагань, підготовки кіберспортменів, визначення критеріїв ефективності тренувальної діяльності тощо. Так само, не вистачає й теоретичних досліджень, пов’язаних із розвитком кіберспортивних дисциплін.
Тому огляд найкращих прикладів ретро-ігор, що найбільше вплинули на подальший розвиток кіберіндустрії, а також систематизація наявної інформації про них є важливою проблемою, що вимагає свого вирішення.
Description:
Орловська Л. Т. Ретроігри, що вплинули на розвиток кіберспортивних дисциплін: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 - «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Кіберспорт (eSports) / Лаура Тимурівна Орловська. - Київ: НУФВСУ, 2021. - 62 с.