Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Орловська Л. Т. | |
dc.date.accessioned | 2022-02-22T13:51:51Z | |
dc.date.available | 2022-02-22T13:51:51Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3680 | |
dc.description | Орловська Л. Т. Ретроігри, що вплинули на розвиток кіберспортивних дисциплін: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 - «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Кіберспорт (eSports) / Лаура Тимурівна Орловська. - Київ: НУФВСУ, 2021. - 62 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | У теперішній час кіберіндустрія займає міцні позиції: по всьому світу зростає кількість компаній з розробки ігор, з’являються нові професії, пов’язані з кіберспортом. Деякі ігрові серії стали культовими – наприклад, DOOM, Quake, Civilization, HoMM, Fallout, Metal Gear, Драгон Квест, Legend of Zelda, Final Fantasy, TES, CoD, Half-Life, Контра, WoW, Starcraft, Diablo, NFS, GTA. Як мінімум про одну з них напевно чула будь-яка людина, яка хоч раз стикалася з комп'ютером. Проте в теперішній час кіберспортивна наука відчуває гостру нестачу наукових досліджень з питань, пов’язаних із організацією змагань, підготовки кіберспортменів, визначення критеріїв ефективності тренувальної діяльності тощо. Так само, не вистачає й теоретичних досліджень, пов’язаних із розвитком кіберспортивних дисциплін. Тому огляд найкращих прикладів ретро-ігор, що найбільше вплинули на подальший розвиток кіберіндустрії, а також систематизація наявної інформації про них є важливою проблемою, що вимагає свого вирішення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НУФВСУ | uk_UA |
dc.subject | кіберспорт | uk_UA |
dc.subject | ретро-ігри | uk_UA |
dc.title | Ретро-ігри, що вплинули на розвиток кіберспортивних дисциплін | uk_UA |
dc.type | Master's degree | uk_UA |