Недавно добавленные

Магістерські роботи: Недавние поступления

  • Кіндрась Я. І. (2023)
    У конкурентному бізнес-середовищі сучасні компанії здійснюють пошук нових, гнучких інструментів залучення, утримання та розвитку найкращих талантів. Нині керівники відділів управління людськими ресурсами несуть відповідальність ...
  • Коцюбинський П. С. (2023)
    «Кіберспорт — це нова сфера в ігровій культурі, яка починає ставати однією з найважливіших і популярних частин спільнот відеоігор, особливо серед підлітків і молодих дорослих». В останні роки постійне зростання популярності ...
  • Курдас С. І. (2023)
    З кінця 1990-х років спостерігається тенденція до професіоналізації одного з напрямів в ігровій індустрії - змагальних ігор, відомих як «кіберспорт». Хоча змагання з відеоігор проводились і до цього часу, саме цей період ...
  • Леніченко В. С. (2023)
    Кіберспорт в сучасному світі активно розвивається. На його розвиток впливає низка чинників серед яких особливе місце займають засоби масової комунікації, телебачення, інтернет, зокрема стрімінг та коментування. Стрімінгові ...
  • Мельник П. П. (2023)
    Протягом останніх декількох десятирічь відеоігри трансформувалися в значущий елемент культурного та соціального життя. Демографія геймерської аудиторії охоплює широкий спектр, починаючи від гравців-аматорів і до професійних ...
  • Ординський В. А. (2023)
    В сучасному світі швидкими темпами відбувається розвиток сфери кіберспорту. На ці процеси значним чином впливають: стрімкий розвиток інформаційних технологій і пандемія Covid-19. Тренер в професійному геймінгу відіграє ...
  • Павленко Л. Ю. (2023)
    Кіберспорт став швидкозростаючою індустрією, яка привертає все більше уваги гравців, глядачів і спонсорів. Стримінг відеоігор дозволяє гравцям та командам показати свої вміння та здобутки в режимі реального часу. Це створює ...
  • Писаренко І. О. (2023)
    Проблема дискримінації в кіберспорті стала важливим питанням у сучасному світі. Кіберспорт став масовим розважанням і галуззю з великими інвестиціями, однак дотепер існують серйозні виклики у вигляді статевої, расової та ...
  • Пінчук В. М. (2023)
    В умовах сьогодення кіберспорт набуває все більшої популярності серед жінок. Тенденцію до збільшення кількості жінок-геймерів підтверджують зарубіжні та вітчизняні дослідженя. Попри це, представленість жінок у кіберспортивних ...
  • Третяк О. І. (2023)
    Кіберспорт не тільки набирає популярності в ігровій спільноті, але й привертає увагу представників традиційних видів спорту, великих компаній і навіть освітнього сектору. У цю нову еру відеоігор з’явилися нові професії, ...
  • Чирков М. В. (2023)
    Останнім часом спостерігається надзвичайно швидкий розвиток індустрії кіберспорту. Під кіберспортом варто розуміти не просто популярні види кіберспортивних дисциплін та жанрів, такі як CS:GO / Counter- Strike: Global ...
  • Шарга Я. В. (2023)
    Останніми роками сфера кіберспорту стрімко розвивається, захоплюючи мільйони глядачів і залучаючи нове покоління конкурентоспроможних гравців. У цьому гострому конкурентному середовищі, де рішення за частки секунди та ...
  • Акішев О. В. (2023)
    Сьогодні досить стрімко розвивається галузь кіберспорту і за більшістю критеріїв він зараз вже може конкурувати з класичними видами спорту, такими як баскетбол, волейбол тощо. Саме сучасний розвиток інформаційних технологій ...
  • Андрєєв К. І. (2023)
    На даний момент у світі налічується 4,5 мільярда користувачів Інтернету. У той час як Інтернет приносить людям зручність і економічні вигоди, надмірне використання Інтернету може спричинити залежність, завдаючи шкоди їх ...
  • Бабін Д. С. (2023)
    Кіберспорт перетворює онлайн-ігри на глядацькі види спорту, імітуючи досвід перегляду професійних спортивних подій. Замість фізичних подій глядачі дивляться, як гравці змагаються у відеоіграх. Ця розвага, яка охоплює ...
  • Бондарчук С. М. (2023)
    У 2020 році в Україні, а саме 7 вересня, кіберспорт визнаний офіційним видом спорту поряд з футболом, баскетболом, тенісом, плаванням та іншими традиційними видами спорту. Ця подія ознаменувала якісно новий етап у розвитку ...
  • Власов В. О. (2023)
    Кіберспорт – це прибуткова індустрія розваг, яка нещодавно почала зацікавлювати науковців. У Чемпіонаті світу з гри League of Legends 2020 середня кількість глядачів за хвилину становила 23,4 мільйона. Ця індустрія виросла ...
  • Воронченко К. Д. (2023)
    Кіберспорт поєднує риси традиційного спорту (змагальна складова), розважальної сфери (емоційна складова) та ІТ-сфери (технологічна складова). Таке поєднання включає як унікальні, так і споріднені риси кожної області. Подібно ...
  • Гальоса А. О. (2023)
    Актуальність побудови ефективного тренувального процесу для кіберспортсменів полягає в тому, що кіберспорт стає все більш конкурентним та професійним видом спорту, де вимоги до гравців щодо фізичної та психологічної ...
  • Глоба Д. С. (2023)
    Щоб бути успішними, організаціям необхідно постійно адаптуватися до поточного неспокійного середовища. Це вимагає постійної адаптації стратегії, структури та процесів організації. Багатьом організаціям бракує ефективної ...

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись