Магістерські роботи: Recent submissions

  • Білоус А. І. (2022)
    Кіберспорт перетворює онлайн-ігри на вид спорту для глядачів. Це імітує досвід перегляду професійної спортивної події, за винятком того, що замість перегляду фізичної події глядачі дивляться, як гравці відеоігор змагаються ...
  • Шевчук Олександра Володимирівна (НУФВСУ, 2022)
    Сьогодні інформаційні технології знайшли своє використання у всіх сферах життя та діяльності людини. Не виключенням стала і ігрова індустрія, оскільки відеоігри нині є чимось дещо більшим, ніж складовою сфери розваг. Значне ...
  • Шевцова Альона Володимирівна (2022)
    Сучасною тенденцією розвитку спорту є поява нових напрямів, видів та дисциплін спорту. Особливе місце в світовому суспільстві посідає кіберспорт, популярність якого стрімко зростає протягом останніх десяти років. Кіберспорт ...
  • Цибульник Ірина Ігорівна (2022)
    Цифрові технології відіграють важливу роль у повсякденному житті людей. Нові типи «цифрового спорту», (спортивних) ігор, екстремальних ігор, кіберспорту та кіберспорту набувають популярності в усьому світі і навіть кидають ...
  • Сподаренко Марія Сергіївна (2022)
    Як явище кіберспорт розглядають з різних позицій. У вересні 2020 року кіберспорт визнали на державному рівні видом спорту. Це дозволяє розглядати його як індивідуальний або командний вид спорту, заснований на взаємодії ...
  • Ренгач І. А. (2022)
    Зараз кіберспорт відомий як змагальні ігри, організовані ігри, електронні ігри або професійні ігри. Загалом електронні види спорту (кіберспорт) визначаються як змагальні ігри на професійному рівні та в організованому форматі ...
  • Прокопчук Артем Андрійович (2022)
    За останні десятиліття, змагання в кіберспортивних дисциплінах повноцінно еволюціонували із певної міри індустрії розваг, в справжній професійний вид спортивної змагальної діяльності, і як для любого виду спорту, для ...
  • Подолян Олена Вікторівна (2022)
    В умовах формування та розвитку цифрового суспільства кіберспорт стає одним із інноваційних, перспективних і затребуваних видів спорту. Як і в традційних видах спорту, кіберспорт передбачає командні змагання, що актуалізує ...
  • Парфільєва Аліна Денисівна (2022)
    Сьогодні активно розвиваються нові ланки соціальних явищ. За останні десятиліття кіберспорт б'є рекорди за показниками зацікавлених людей у цьому виді спортивної змагальної діяльності. Кіберспортивні організаціївиходять ...
  • Данилишин Святослав Іванович (2022)
    Визнання кіберспорту спортом в багатьох країнах та безпосередньо в Україні, вимагає від фахівців обґрунтування системи підготовки гравців з урахуванням специфіки кіберспортивних дисциплін. Головною відмінністю в кіберспорті ...
  • Єфремов Семен Сергійович (2022)
    З поширенням Інтернету та активним впровадженням його в побут сучасної людини швидкими темпами по всьому світу почала розвиватися ігрова індустрія, пропонуючи користувачам новий спосіб проведення вільного, а з недавніх пір ...
  • Заворотний Ілля Ігорович (2022)
    Головна мета професіонального спортсмена у будь-якому виді спорту – досягнення найвищих спортивних результатів. Мета спортивного тренування – отримання максимального рівня підготовленості для досягнення найвищих спортивних ...
  • Компанієць Н.В. (2022)
    У зв'язку зі зростанням популярності та величезними інвестиціями, які були вкладені в кіберспорт протягом останнього десятиліття, з'являється наукова література з кіберспорту в декількох галузях, в той час як всеосяжної ...
  • Костенко Павло Володимирович (2022)
    Кіберспорт зазвичай відноситься до змагальних (професійних і аматорських відеоігор, які часто координуються різними лігами, сходами та турнірами, і де гравці зазвичай належать до команд або інших «спортивних» організацій, ...
  • Котул Дар’я Валеріївна (2022)
    В умовах сьогодення кіберспорт зі звичайного захоплення став повноцінним бізнесом в галузі IT-розробок та ігрової індустрії. У Китаї та США, що є найбільшими ринками кіберспорту, над розвитком цього напряму працюють цілі ...
  • Лендел Іван Іванович (2022)
    У теперішній час відбувається формування цифрової економіки, яка ґрунтується на цифрових технологіях, пов'язана з електронним бізнесом та електронною комерцією, та передбачає вироблення й збут цифрових товарів і послуг ...
  • Макієнко Євгеній Юрійович (2022)
    На тлі безпрецедентного зростання популярності кіберспорту в молодіжному середовищі, збільшення осіб, задіяних в кіберспортивній діяльності як в якості гравців, так і в якості вболівальників, змагальні види комп’ютерних ...
  • Матіашвілі Маріам Давидівна (2022)
    Актуальність даної роботи обумовлюється тим, що в даний час із появою і розвитком інноваційних технологій сучасний глобальний ринок розваг продовжує розвиватися, створюючи нові форми розваг. Сюди входить розвиток і всесвітнє ...
  • Оніпко Андрій Вікторович (2022)
    Згідно з останніх тенденцій світового спорту з’явився новий напрямок у спорті. Кіберспорт розвивається не тільки на міжнародній арені але й досяг визнання в Україні як спорт, про що свідчать досягнення спортсменів у ...
  • Палієнко Дмитро Володимирович (2022)
    В останні роки глобальне явище кіберспорту переживає експоненційне зростання, викликаючи інтерес із боку засобів інформації, спорту та технологічної індустрії. Окрім цього сфера кіберспорту має різні унікальні особливості, ...

Search DSpace


Browse

My Account