Магістерські роботи: Recent submissions

  • Білоус А. І. (2022)
    Кіберспорт перетворює онлайн-ігри на вид спорту для глядачів. Це імітує досвід перегляду професійної спортивної події, за винятком того, що замість перегляду фізичної події глядачі дивляться, як гравці відеоігор змагаються ...
  • Шевчук Олександра Володимирівна (НУФВСУ, 2022)
    Сьогодні інформаційні технології знайшли своє використання у всіх сферах життя та діяльності людини. Не виключенням стала і ігрова індустрія, оскільки відеоігри нині є чимось дещо більшим, ніж складовою сфери розваг. Значне ...
  • Шевцова Альона Володимирівна (2022)
    Сучасною тенденцією розвитку спорту є поява нових напрямів, видів та дисциплін спорту. Особливе місце в світовому суспільстві посідає кіберспорт, популярність якого стрімко зростає протягом останніх десяти років. Кіберспорт ...
  • Цибульник Ірина Ігорівна (2022)
    Цифрові технології відіграють важливу роль у повсякденному житті людей. Нові типи «цифрового спорту», (спортивних) ігор, екстремальних ігор, кіберспорту та кіберспорту набувають популярності в усьому світі і навіть кидають ...
  • Сподаренко Марія Сергіївна (2022)
    Як явище кіберспорт розглядають з різних позицій. У вересні 2020 року кіберспорт визнали на державному рівні видом спорту. Це дозволяє розглядати його як індивідуальний або командний вид спорту, заснований на взаємодії ...
  • Ренгач І. А. (2022)
    Зараз кіберспорт відомий як змагальні ігри, організовані ігри, електронні ігри або професійні ігри. Загалом електронні види спорту (кіберспорт) визначаються як змагальні ігри на професійному рівні та в організованому форматі ...
  • Прокопчук Артем Андрійович (2022)
    За останні десятиліття, змагання в кіберспортивних дисциплінах повноцінно еволюціонували із певної міри індустрії розваг, в справжній професійний вид спортивної змагальної діяльності, і як для любого виду спорту, для ...
  • Подолян Олена Вікторівна (2022)
    В умовах формування та розвитку цифрового суспільства кіберспорт стає одним із інноваційних, перспективних і затребуваних видів спорту. Як і в традційних видах спорту, кіберспорт передбачає командні змагання, що актуалізує ...
  • Парфільєва Аліна Денисівна (2022)
    Сьогодні активно розвиваються нові ланки соціальних явищ. За останні десятиліття кіберспорт б'є рекорди за показниками зацікавлених людей у цьому виді спортивної змагальної діяльності. Кіберспортивні організаціївиходять ...
  • Данилишин Святослав Іванович (2022)
    Визнання кіберспорту спортом в багатьох країнах та безпосередньо в Україні, вимагає від фахівців обґрунтування системи підготовки гравців з урахуванням специфіки кіберспортивних дисциплін. Головною відмінністю в кіберспорті ...
  • Єфремов Семен Сергійович (2022)
    З поширенням Інтернету та активним впровадженням його в побут сучасної людини швидкими темпами по всьому світу почала розвиватися ігрова індустрія, пропонуючи користувачам новий спосіб проведення вільного, а з недавніх пір ...
  • Заворотний Ілля Ігорович (2022)
    Головна мета професіонального спортсмена у будь-якому виді спорту – досягнення найвищих спортивних результатів. Мета спортивного тренування – отримання максимального рівня підготовленості для досягнення найвищих спортивних ...
  • Компанієць Н.В. (2022)
    У зв'язку зі зростанням популярності та величезними інвестиціями, які були вкладені в кіберспорт протягом останнього десятиліття, з'являється наукова література з кіберспорту в декількох галузях, в той час як всеосяжної ...
  • Костенко Павло Володимирович (2022)
    Кіберспорт зазвичай відноситься до змагальних (професійних і аматорських відеоігор, які часто координуються різними лігами, сходами та турнірами, і де гравці зазвичай належать до команд або інших «спортивних» організацій, ...
  • Котул Дар’я Валеріївна (2022)
    В умовах сьогодення кіберспорт зі звичайного захоплення став повноцінним бізнесом в галузі IT-розробок та ігрової індустрії. У Китаї та США, що є найбільшими ринками кіберспорту, над розвитком цього напряму працюють цілі ...
  • Лендел Іван Іванович (2022)
    У теперішній час відбувається формування цифрової економіки, яка ґрунтується на цифрових технологіях, пов'язана з електронним бізнесом та електронною комерцією, та передбачає вироблення й збут цифрових товарів і послуг ...
  • Макієнко Євгеній Юрійович (2022)
    На тлі безпрецедентного зростання популярності кіберспорту в молодіжному середовищі, збільшення осіб, задіяних в кіберспортивній діяльності як в якості гравців, так і в якості вболівальників, змагальні види комп’ютерних ...
  • Матіашвілі Маріам Давидівна (2022)
    Актуальність даної роботи обумовлюється тим, що в даний час із появою і розвитком інноваційних технологій сучасний глобальний ринок розваг продовжує розвиватися, створюючи нові форми розваг. Сюди входить розвиток і всесвітнє ...
  • Оніпко Андрій Вікторович (2022)
    Згідно з останніх тенденцій світового спорту з’явився новий напрямок у спорті. Кіберспорт розвивається не тільки на міжнародній арені але й досяг визнання в Україні як спорт, про що свідчать досягнення спортсменів у ...
  • Палієнко Дмитро Володимирович (2022)
    В останні роки глобальне явище кіберспорту переживає експоненційне зростання, викликаючи інтерес із боку засобів інформації, спорту та технологічної індустрії. Окрім цього сфера кіберспорту має різні унікальні особливості, ...