Abstract:
Кіберспорт – це прибуткова індустрія розваг, яка нещодавно почала зацікавлювати науковців. У Чемпіонаті світу з гри League of Legends 2020 середня кількість глядачів за хвилину становила 23,4 мільйона. Ця індустрія виросла за межі відеоігор, оскільки має унікальну екосистему, яка порівнює професійний спорт, не поступаючись
медіатехнологіям. Разом із розвитком кіберспорту як індустрії він нещодавно
привернув увагу науковців. Дослідження кіберспорту перебувають у стані
становлення та є актуальним напрямком наукового пошуку. Кіберспорт є складним явищем, і дослідження, що обертаються навколо нього, є синтезом багатьох дисциплін. Дослідження кіберспорту проводяться принаймні в семи різних академічних галузях: медіадослідження, інформатика, бізнес, спортивні науки, соціологія, право та когнітивна наука. Крім того, деякі вчені відмічають схожість і
відмінності між кіберспортом і традиційними видами спорту, тоді як інші досліджують його з точки зору міжвузівської перспективи, перспективи азартних ігор або перспективи споживчої поведінки. Через цю складність не існує єдиного визначення кіберспорту. Деякі вчені розглядають кіберспорт як розширення традиційних видів спорту, тоді як інші розглядають його як культуру та індустрію.
Description:
Власов В. О. Тенденції розвитку кіберспорту в світі та в Україні: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 - «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Кіберспорт (eSports) / В. О. Власов. - Київ: НУФВСУ, 2023. - 68 с.