dc.contributor.author |
Зик Є. Г. |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-10T11:29:48Z |
|
dc.date.available |
2024-05-10T11:29:48Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.description |
Зик Є. Г. Застосування інформаційних технологій в тренувальній та змагальній діяльності гравців в кіберспорті: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 - «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Кіберспорт (eSports) / Є. Г. Зик. - Київ: НУФВСУ, 2023. - 104 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Завдяки можливості створення віртуальних світів, в яких можна реалізувати будь-яку фантазію, з'явилися і набули величезного поширення відеоігри. З появою та розвитком інтернету з'явилася можливість одночасно кільком гравцям «жити» в одному з вигаданих світів, взаємодіючи один з одним. Саме на цей момент з'явилася
можливість влаштовувати змагання у віртуальному світі. Сучасний рівень розвитку кіберспорту інспірує підвищені вимоги до якості підготовки кіберспортсменів на різних етапах тренувального процесу. Діяльність кіберспортсменів характеризується високою інтенсивністю техніко-тактичних дій, що вимагають від спортсменів максимальних зусиль, а також уміння їх застосовувати в ситуації, що має тенденцію швидко змінюватися. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.subject |
застосування |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційні технології |
uk_UA |
dc.subject |
тренувальна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
змагальна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
гравці |
uk_UA |
dc.subject |
кіберспорт |
uk_UA |
dc.title |
Застосування інформаційних технологій в тренувальній та змагальній діяльності гравців в кіберспорті |
uk_UA |
dc.type |
Master's degree |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5459 |
|