Аннотации:
Мета дослідження – теоретично та практично обґрунтувати роль інноваційних підходів у роботі з клієнтами спортивних організацій. Для досягнення поставленої мети потрібно вирішити низку завдань: розглянути сутність інновацій як форми управління та взаємодії з клієнтами; описати специфіку інноваційних підходів у роботі з клієнтами спортивних організацій виділити перспективні форми та методи інноваційних підходів у роботі з клієнтами спортивних організацій; розробити рекомендації щодо удосконалення інноваційних підходів у роботі з клієнтами спортивних організацій.
Описание:
Огороднік, О. О. Інноваційні підходи у роботі з клієнтами спортивних організацій : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Олександра Олександрівна Огороднік. - Київ: НУФВСУ, 2024. - 74 с.