Інноваційні підходи у роботі з клієнтами спортивних організацій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Огороднік, О. О.
dc.date.accessioned 2024-05-07T12:23:59Z
dc.date.available 2024-05-07T12:23:59Z
dc.date.issued 2024
dc.description Огороднік, О. О. Інноваційні підходи у роботі з клієнтами спортивних організацій : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Олександра Олександрівна Огороднік. - Київ: НУФВСУ, 2024. - 74 с. uk_UA
dc.description.abstract Мета дослідження – теоретично та практично обґрунтувати роль інноваційних підходів у роботі з клієнтами спортивних організацій. Для досягнення поставленої мети потрібно вирішити низку завдань:  розглянути сутність інновацій як форми управління та взаємодії з клієнтами;  описати специфіку інноваційних підходів у роботі з клієнтами спортивних організацій  виділити перспективні форми та методи інноваційних підходів у роботі з клієнтами спортивних організацій;  розробити рекомендації щодо удосконалення інноваційних підходів у роботі з клієнтами спортивних організацій. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher НУФВСУ uk_UA
dc.subject спортивні організації uk_UA
dc.subject інноваційні підходи uk_UA
dc.subject управління спортом uk_UA
dc.title Інноваційні підходи у роботі з клієнтами спортивних організацій uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA
dc.identifier.uri https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5442


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу