Короткий опис(реферат):
Дослідження питання вивчення культурно-освітньої складової сучасного олімпійського руху дозволяють виокремити дві групи публікацій: до першої належать роботи, присвячені соціально-філософським проблемам фізичної культури і спорту в цілому; до другої - аналіз цілей і завдань олімпійського руху, його ідеалів і цінностей, олімпізму як філософського і культурологічного поняття. При цьому актуальним питанням залишається зміст культурно-освітньої складової олімпійського руху.
Античні Олімпійські ігри є відправною точкою для розуміння олімпійської символіки та ритуалів, їх нової інтерпретації та відродження наприкінці 19 століття засновником сучасного олімпійського руху бароном П'єром де Кубертеном. Дослідження дозволяють зазначити, що культурно-освітню спадщину античних Олімпійських ігор слід розглядати у двох напрямках: матеріальні артефакти (архітектура, літературні та художні твори, скульптури, предмети побуту тощо) та духовні цінності (калокагатія, кодекс честі спортсмена, екехірія та інші).
Культурно-освітню складову сучасного олімпійського руху можна розглядати в розрізі таких компонентів: середовище, артефакти, мова, документи, символи, герої, історії, ритуали, церемонії.
Бібліографічний опис:
Радченко Л. А, Ермолова В. М., Кроль И. Н. Культурно-образовательная составляющая современного олимпийского движения: содержательный аспект. Sport. Olimpism. Sănătate Congresul Ştiinţific Internaţional (15-17 septembrie 2022). Chişinău: USEFS, Republica Moldova, 2022. S. 472-476.
DOI: https://doi.org/10.52449/soh22.62