Випускну кваліфікаційну роботу присвячено аналізу сучасного стану краєзнавчих музеїв у Київській області, оцінку їх ролі в туристичних маршрутах, визначення проблем і перспектив розвитку музеїв як туристичних об'єктів, а ...
У роботі представлено результати кваліфікаційного дослідження особливостей, тенденцій розвитку туристичної індустрії Китайської Народної республіки. Автором проаналізовано поняття туристичної індустрії та його значення; ...
Випускну кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним засадам і практичним аспектам бізнес-планування у діяльності туристичного підприємства. Досліджено сутність бізнес-планування у туризмі, поняття та основні види ...
Випускну кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню проблем і перспектив розвитку культурного туризму в Львівській області. Авторкою осмислено сутність поняття «культурний туризм», розкрито ступінь наукового опрацювання ...
Метою цієї роботи є всебічне вивчення сучасного стану, проблем і перспектив розвитку вітчизняного кінного туризму.
Для досягнення зазначеної мети авторка визначає наступні завдання:
1. Визначення теоретико-методологічних ...
Кваліфікаційну роботу присвячено висвітленню сучасного стану культурно-пізнавального туризму в Україні. Автором було досліджено сутність культурно-пізнавального туризму та його видів; здійснено історичний ретроспективний ...
Випускну кваліфікаційну роботу присвячено питанням, пов’язаним з можливостями використання рекреаційного потенціалу міста Києва для розвитку адаптивного туризму, який стає важливою складовою галузі туризму країни. Сформовано ...
Дана кваліфікаційна робота присвячена дослідженню віртуальних музеїв як інноваційного елементу в туристичній діяльності. Мета роботи полягає у визначенні теоретико-методологічних засад дослідження віртуальних музеїв, аналізі ...
Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавр присвячена індустрії туризму Німеччині. Автором визначено та досліджено основні тенденції, проблеми та перспективи індустрії туризму Німеччини. Розглянуто ...
Мета дослідження полягає в розробці інноваційного туристичного маршруту на прикладі садів та парків Київщини з метою підвищення конкурентоспроможності туристичної галузі регіону. Для досягнення цієї мети необхідно виконати ...
Мета кваліфікаційної роботи – визначити кількісні показники, які впливають на виникнення больового синдрому у осіб другого періоду зрілого віку та розробити практичні рекомендації фізкультурно-спортивної реабілітації для ...
Мета кваліфікаційної роботи – науково обґрунтувати та розробити технологію профілактики остеохондрозу у жінок 30-35 років засобами barre-фітнесу. Проаналізовані та систематизовані сучасні підходи щодо вирішення профілактики ...
Мета кваліфікаційної роботи - теоретично обгрунтувати та розробити комплесну програму фізкультурно-спортивної реабілітації у людей, що спеціалізуються на бальних танцях 20 – 25 років. Розглянуті теоретичні засади фізкультурно ...
Мета кваліфікаційної роботи – науково обґрунтувати та розробити програму фізкультурно-спортивної реабілітації футболістів при травмах колінного суглоба. Проаналізовано зміст наукової літератури стосовно фізкультурно-спортивної ...
У конкурентному бізнес-середовищі сучасні компанії здійснюють пошук нових, гнучких інструментів залучення, утримання та розвитку найкращих талантів. Нині керівники відділів управління людськими ресурсами несуть відповідальність ...
«Кіберспорт — це нова сфера в ігровій культурі, яка починає ставати однією з найважливіших і популярних частин спільнот відеоігор, особливо серед підлітків і молодих дорослих». В останні роки постійне зростання популярності ...
З кінця 1990-х років спостерігається тенденція до професіоналізації одного з напрямів в ігровій індустрії - змагальних ігор, відомих як «кіберспорт». Хоча змагання з відеоігор проводились і до цього часу, саме цей період ...
Кіберспорт в сучасному світі активно розвивається. На його розвиток впливає низка чинників серед яких особливе місце займають засоби масової комунікації, телебачення, інтернет, зокрема стрімінг та коментування. Стрімінгові ...
Протягом останніх декількох десятирічь відеоігри трансформувалися в значущий елемент культурного та соціального життя. Демографія геймерської аудиторії охоплює широкий спектр, починаючи від гравців-аматорів і до професійних ...
В сучасному світі швидкими темпами відбувається розвиток сфери кіберспорту. На ці процеси значним чином впливають: стрімкий розвиток інформаційних технологій і пандемія Covid-19. Тренер в професійному геймінгу відіграє ...