Аннотации:
Сьогодні активно розвиваються нові ланки соціальних явищ. За останні десятиліття кіберспорт б'є рекорди за показниками зацікавлених людей у цьому виді спортивної змагальної діяльності. Кіберспортивні організаціївиходять на один рівень із представниками традиційних видів спорту, використовуючи при цьому новітні технології для просунення свого контенту в маси, завдяки науково-технологічному прогресу нашого суспільства. У зв'язку з цим стає актуальним питання щодо формування і просування особистого бренду, шляхом організації іміджу та репутації кіберспортивних організацій.
Описание:
Парфільєва А. Д. Формування іміджу та управління репутацією кіберспортивної організації: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 - «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Кіберспорт (eSports) / А. Д. Парфільєва. - Київ: НУФВСУ, 2022. - 61 с.