Формування і просування бренду кіберспортивного клубу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Котул Дар’я Валеріївна
dc.date.accessioned 2023-02-01T13:50:41Z
dc.date.available 2023-02-01T13:50:41Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4109
dc.description Котул Д. В. Формування і просування бренду кіберспортивного клубу: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 - «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Кіберспорт (eSports) / Дар'я Валеріївна Котул. - Київ: НУФВСУ, 2022. - 83 с. uk_UA
dc.description.abstract В умовах сьогодення кіберспорт зі звичайного захоплення став повноцінним бізнесом в галузі IT-розробок та ігрової індустрії. У Китаї та США, що є найбільшими ринками кіберспорту, над розвитком цього напряму працюють цілі компанії в галузі VR-технологій, графіки, виробництва ПК та гаджетів, а також брендингу. З огляду на зазначене фахівці кіберспортивної індустрії усвідомили, що для того, щоб бути конкурентоспроможним, необхідні інноваційні та унікальні проекти та ідеї, що дають позитивний імпульс. Тобто, щоб бути ефективним та конкурентоздатним в умовах сьогодення недостатньо лише бути активним в різних дисциплінах кіберспорту, а необхідно створювати та розвивати власний, успішний кіберспортивний бренд. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject кіберспорт uk_UA
dc.subject IT-розробки uk_UA
dc.subject ігрова індустрія uk_UA
dc.subject кіберспортивний клуб uk_UA
dc.title Формування і просування бренду кіберспортивного клубу uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу