Короткий опис(реферат):
В умовах сьогодення кіберспорт зі звичайного захоплення став повноцінним бізнесом в галузі IT-розробок та ігрової індустрії. У Китаї та США, що є найбільшими ринками кіберспорту, над розвитком цього напряму працюють цілі компанії в галузі VR-технологій, графіки, виробництва ПК та гаджетів, а також брендингу. З огляду на зазначене фахівці кіберспортивної індустрії усвідомили, що для того, щоб бути конкурентоспроможним, необхідні інноваційні та унікальні проекти та ідеї, що дають позитивний імпульс. Тобто, щоб бути ефективним та конкурентоздатним в умовах
сьогодення недостатньо лише бути активним в різних дисциплінах кіберспорту, а необхідно створювати та розвивати власний, успішний кіберспортивний бренд.
Бібліографічний опис:
Котул Д. В. Формування і просування бренду кіберспортивного клубу: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 - «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Кіберспорт (eSports) / Дар'я Валеріївна Котул. - Київ: НУФВСУ, 2022. - 83 с.