Формування і просування бренду кіберспортивного клубу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Котул Дар’я Валеріївна

Заголовок журналу

Журнал ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В умовах сьогодення кіберспорт зі звичайного захоплення став повноцінним бізнесом в галузі IT-розробок та ігрової індустрії. У Китаї та США, що є найбільшими ринками кіберспорту, над розвитком цього напряму працюють цілі компанії в галузі VR-технологій, графіки, виробництва ПК та гаджетів, а також брендингу. З огляду на зазначене фахівці кіберспортивної індустрії усвідомили, що для того, щоб бути конкурентоспроможним, необхідні інноваційні та унікальні проекти та ідеї, що дають позитивний імпульс. Тобто, щоб бути ефективним та конкурентоздатним в умовах сьогодення недостатньо лише бути активним в різних дисциплінах кіберспорту, а необхідно створювати та розвивати власний, успішний кіберспортивний бренд.

Опис

Котул Д. В. Формування і просування бренду кіберспортивного клубу: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 - «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Кіберспорт (eSports) / Дар'я Валеріївна Котул. - Київ: НУФВСУ, 2022. - 83 с.

Бібліографічний опис

URI

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced