Розробка концепції бренду у сфері кіберспорту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гарбуз Філіпп Павлович
dc.date.accessioned 2023-02-01T12:42:08Z
dc.date.available 2023-02-01T12:42:08Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4101
dc.description Гарбуз Ф. П. Розробка концепції бренду у сфері кіберспорту: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 - «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Кіберспорт (eSports) / Філіпп Павлович Гарбуз. - Київ: НУФВСУ, 2022. - 68 с. uk_UA
dc.description.abstract Той факт, що кіберспорт за два десятиліття від своєї появи, перетворився з невеликих турнірів просто зацікавлених геймерів у багатомільярдну індустрію говорить про потенціал даного явища. Як і в кожній масовій індустрії, в кіберспорті з’явились свої гуру, ідоли, великі компанії, які перетворились на бренди. Деякі гравці одинаки стали брендами ще на початку зародження кіберспорту, таких одиниці. Інші зрозуміли перспективи даної галузі розваг та почали за допомогою маркетингових технологій створювати власні бренди у галузі кіберспорту. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject кіберспорт uk_UA
dc.subject бренд uk_UA
dc.subject розробка концепції uk_UA
dc.title Розробка концепції бренду у сфері кіберспорту uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу