Аннотации:
Той факт, що кіберспорт за два десятиліття від своєї появи, перетворився з невеликих турнірів просто зацікавлених геймерів у багатомільярдну індустрію говорить про потенціал даного явища. Як і в кожній масовій індустрії, в кіберспорті з’явились свої гуру, ідоли, великі компанії, які перетворились на бренди. Деякі гравці одинаки стали брендами ще на початку зародження кіберспорту, таких одиниці. Інші зрозуміли перспективи даної галузі розваг та почали за допомогою маркетингових
технологій створювати власні бренди у галузі кіберспорту.
Описание:
Гарбуз Ф. П. Розробка концепції бренду у сфері кіберспорту: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 - «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Кіберспорт (eSports) / Філіпп Павлович Гарбуз. - Київ: НУФВСУ, 2022. - 68 с.