Abstract:
Мета дослідження – вивчити та теоретично обґрунтувати особливості використання паблік рилейшнз в діяльності професійного футбольного клубу.
Завданнями дослідження є: 1. За даними літературних джерел вивчити та узагальнити сучасні теоретичні основи паблік рилейшнз у сучасному спорті. 2. Проаналізувати найбільш ефективні PR-технології у просуванні професійного футбольного клубу. 3. Визначити заходи щодо підвищення результативності роботи з вболівальниками та зовнішніми організаціями ФК. 4. Розробити практичні рекомендації щодо запровадження і використання сучасних PR-технологій у професійному футбольному клубі.
Description:
Степанов В. В. Особливості використання паблік рилейшнз у професійному футболі: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Владислав В’ячеславович Степанов. - Київ; НУФВСУ, 2021. – 108 с.