Особливості використання паблік рилейшнз у професійному футболі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Степанов Владислав В’ячеславович
dc.date.accessioned 2022-01-28T13:07:13Z
dc.date.available 2022-01-28T13:07:13Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3498
dc.description Степанов В. В. Особливості використання паблік рилейшнз у професійному футболі: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Владислав В’ячеславович Степанов. - Київ; НУФВСУ, 2021. – 108 с. uk_UA
dc.description.abstract Мета дослідження – вивчити та теоретично обґрунтувати особливості використання паблік рилейшнз в діяльності професійного футбольного клубу. Завданнями дослідження є: 1. За даними літературних джерел вивчити та узагальнити сучасні теоретичні основи паблік рилейшнз у сучасному спорті. 2. Проаналізувати найбільш ефективні PR-технології у просуванні професійного футбольного клубу. 3. Визначити заходи щодо підвищення результативності роботи з вболівальниками та зовнішніми організаціями ФК. 4. Розробити практичні рекомендації щодо запровадження і використання сучасних PR-технологій у професійному футбольному клубі. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.title Особливості використання паблік рилейшнз у професійному футболі uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу