Перегляд Магістерські роботи по темі "кіберспорт"

Перегляд Магістерські роботи по темі "кіберспорт"

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Орловська Л. Т. (НУФВСУ, 2021)
    У теперішній час кіберіндустрія займає міцні позиції: по всьому світу зростає кількість компаній з розробки ігор, з’являються нові професії, пов’язані з кіберспортом. Деякі ігрові серії стали культовими – наприклад, DOOM, ...
  • Гарбуз Філіпп Павлович (2022)
    Той факт, що кіберспорт за два десятиліття від своєї появи, перетворився з невеликих турнірів просто зацікавлених геймерів у багатомільярдну індустрію говорить про потенціал даного явища. Як і в кожній масовій індустрії, ...
  • Бондар М. С. (НУФВСУ, 2022)
    Магістерська робота присвячена темі змагань в кіберспорті. Аналіз літературних даних та мережі Інтернет свідчить про зростання популярності кіберспорту та підвищення зацікавленості серед гравців та глядацької аудиторії до ...
  • Глоба Д. С. (2023)
    Щоб бути успішними, організаціям необхідно постійно адаптуватися до поточного неспокійного середовища. Це вимагає постійної адаптації стратегії, структури та процесів організації. Багатьом організаціям бракує ефективної ...
  • Кіндрась Я. І. (2023)
    У конкурентному бізнес-середовищі сучасні компанії здійснюють пошук нових, гнучких інструментів залучення, утримання та розвитку найкращих талантів. Нині керівники відділів управління людськими ресурсами несуть відповідальність ...
  • Костенко Павло Володимирович (2022)
    Кіберспорт зазвичай відноситься до змагальних (професійних і аматорських відеоігор, які часто координуються різними лігами, сходами та турнірами, і де гравці зазвичай належать до команд або інших «спортивних» організацій, ...
  • Леніченко В. С. (2023)
    Кіберспорт в сучасному світі активно розвивається. На його розвиток впливає низка чинників серед яких особливе місце займають засоби масової комунікації, телебачення, інтернет, зокрема стрімінг та коментування. Стрімінгові ...
  • Сподаренко Марія Сергіївна (2022)
    Як явище кіберспорт розглядають з різних позицій. У вересні 2020 року кіберспорт визнали на державному рівні видом спорту. Це дозволяє розглядати його як індивідуальний або командний вид спорту, заснований на взаємодії ...
  • Власов В. О. (2023)
    Кіберспорт – це прибуткова індустрія розваг, яка нещодавно почала зацікавлювати науковців. У Чемпіонаті світу з гри League of Legends 2020 середня кількість глядачів за хвилину становила 23,4 мільйона. Ця індустрія виросла ...
  • Шарга Я. В. (2023)
    Останніми роками сфера кіберспорту стрімко розвивається, захоплюючи мільйони глядачів і залучаючи нове покоління конкурентоспроможних гравців. У цьому гострому конкурентному середовищі, де рішення за частки секунди та ...
  • Акішев О. В. (2023)
    Сьогодні досить стрімко розвивається галузь кіберспорту і за більшістю критеріїв він зараз вже може конкурувати з класичними видами спорту, такими як баскетбол, волейбол тощо. Саме сучасний розвиток інформаційних технологій ...
  • Палієнко Дмитро Володимирович (2022)
    В останні роки глобальне явище кіберспорту переживає експоненційне зростання, викликаючи інтерес із боку засобів інформації, спорту та технологічної індустрії. Окрім цього сфера кіберспорту має різні унікальні особливості, ...
  • Котул Дар’я Валеріївна (2022)
    В умовах сьогодення кіберспорт зі звичайного захоплення став повноцінним бізнесом в галузі IT-розробок та ігрової індустрії. У Китаї та США, що є найбільшими ринками кіберспорту, над розвитком цього напряму працюють цілі ...
  • Чирков М. В. (2023)
    Останнім часом спостерігається надзвичайно швидкий розвиток індустрії кіберспорту. Під кіберспортом варто розуміти не просто популярні види кіберспортивних дисциплін та жанрів, такі як CS:GO / Counter- Strike: Global ...
  • Єфремов Семен Сергійович (2022)
    З поширенням Інтернету та активним впровадженням його в побут сучасної людини швидкими темпами по всьому світу почала розвиватися ігрова індустрія, пропонуючи користувачам новий спосіб проведення вільного, а з недавніх пір ...
  • Іофін Д. О. (2023)
    Актуальність теми полягає в тому, що кіберспорт - це досить нова галузь, яка постійно розвивається і здобуває все більшу популярність в різних країнах світу. За останні десятиліття кіберспорт перетворився з розважального ...