Abstract:
У роботі проаналізовано ефективність використання творів мистецтв, пов’язаних з олімпійським рухом, у процесі викладання предметів гуманітарного циклу в закладах загальної середньої освіти України. У дослідженні взяли участь 172 школярі, яких було розподілено на дві групи. Дослідження підтвердили позитивний вплив використання творів мистецтв, у яких висвітлено олімпійську тематику, у процесі викладання предметів гуманітарного циклу, що дало змогу встановити, що школярі експериментальної групи мали статистично вищі рівні сформованості таких цінностей, як «непримиренність до своїх вад», «тверда воля», «терпимість», «широта поглядів», «ефективність у справах», «працелюбність» тощо, порівняно зі школярами контрольної групи.
Результати дослідження доводять позитивну роль олімпійської освіти в реалізації завдань нової української школи, а саме у формуванні ціннісно-смислової та загальнокультурної компетентностей.