Вплив культурної спадщини Олімпійських ігор на ціннісний потенціал школярів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кроль Ірина
dc.date.accessioned 2020-03-03T08:51:28Z
dc.date.available 2020-03-03T08:51:28Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2599
dc.description Кроль І. М. Вплив культурної спадщини олімпійських ігор на ціннісний потенціал школярів / Ірина Миколаївна Кроль // Спортивна наука України. - Львів. 2018. - № 2(84). - С. 14-21. uk_UA
dc.description.abstract У роботі проаналізовано ефективність використання творів мистецтв, пов’язаних з олімпійським рухом, у процесі викладання предметів гуманітарного циклу в закладах загальної середньої освіти України. У дослідженні взяли участь 172 школярі, яких було розподілено на дві групи. Дослідження підтвердили позитивний вплив використання творів мистецтв, у яких висвітлено олімпійську тематику, у процесі викладання предметів гуманітарного циклу, що дало змогу встановити, що школярі експериментальної групи мали статистично вищі рівні сформованості таких цінностей, як «непримиренність до своїх вад», «тверда воля», «терпимість», «широта поглядів», «ефективність у справах», «працелюбність» тощо, порівняно зі школярами контрольної групи. Результати дослідження доводять позитивну роль олімпійської освіти в реалізації завдань нової української школи, а саме у формуванні ціннісно-смислової та загальнокультурної компетентностей. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Спортивна наука України uk_UA
dc.subject олімпійська освіта uk_UA
dc.subject культурна спадщина uk_UA
dc.subject школярі uk_UA
dc.subject олімпійський рух uk_UA
dc.subject гуманістичні цінності uk_UA
dc.title Вплив культурної спадщини Олімпійських ігор на ціннісний потенціал школярів uk_UA
dc.title.alternative Influence of the cultural heritage of the Оlympic games on the value potential of schoolchildren uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу