Аннотации:
Аналізуються роль, місце і значущість культурної спадщини олімпійського руху в системі гуманітарної освіти школярів. Визначаються мета, завдання і роль потенціалу мистецтва, художньої та естетичної культури, яка має вплив на молоде покоління на сучасному етапі її розвитку. Обґрунтовуються головні умови, за яких мистецтво і художня культура стають важливими чинниками у формуванні цілісної, ініціативної, всебічно розвиненої особистості, наділеної яскравою індивідуальністю, здатної до саморозвитку, самовдосконаленню.
Дослідження дозволили зазначити, що формування художньої культури у процесі виховання через твори мистецтва, багато з яких відображають культурну спадщину Олімпійських ігор Стародавньої Грації та сучасних Олімпійських ігор, сприяє розвитку творчого потенціалу особистості, її активності, керуванню у житті законами добра і краси, збагаченню емоційно-естетичного досвіду, формуванню культури почуттів, розвитку загальних та художніх здібностей, художньо-образного мислення, універсальних якостей творчої особистості і є одним із важливих, напрямів сучасної гуманітарної освіти.
Завдяки мистецтву людина не тільки розвиває естетичні здібності, а й відкриває необмежені можливості їхнього вдосконалення. Мистецтво виховує, освічує, дає можливість пізнати світ через його образний вислів у слові, у звуці, е кольорі, а слідом за цим і створити свій образ світу, який апріорі не зможе вміщати руйнівних понять.
Описание:
Кроль І. М. Потенціал культурної спадщини олімпійського руху в системі гуманітарної освіти школярів / Ірина Миколаївна Кроль // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. праць. Вип. 2 (96) 18. – Київ : Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. –- С. 48–51. – (Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (Фізична культура і спорт) ; Серія 15).