Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кроль Ірина | |
dc.date.accessioned | 2020-02-17T11:18:41Z | |
dc.date.available | 2020-02-17T11:18:41Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2445 | |
dc.description | Кроль І. М. Потенціал культурної спадщини олімпійського руху в системі гуманітарної освіти школярів / Ірина Миколаївна Кроль // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. праць. Вип. 2 (96) 18. – Київ : Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. –- С. 48–51. – (Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (Фізична культура і спорт) ; Серія 15). | uk_UA |
dc.description.abstract | Аналізуються роль, місце і значущість культурної спадщини олімпійського руху в системі гуманітарної освіти школярів. Визначаються мета, завдання і роль потенціалу мистецтва, художньої та естетичної культури, яка має вплив на молоде покоління на сучасному етапі її розвитку. Обґрунтовуються головні умови, за яких мистецтво і художня культура стають важливими чинниками у формуванні цілісної, ініціативної, всебічно розвиненої особистості, наділеної яскравою індивідуальністю, здатної до саморозвитку, самовдосконаленню. Дослідження дозволили зазначити, що формування художньої культури у процесі виховання через твори мистецтва, багато з яких відображають культурну спадщину Олімпійських ігор Стародавньої Грації та сучасних Олімпійських ігор, сприяє розвитку творчого потенціалу особистості, її активності, керуванню у житті законами добра і краси, збагаченню емоційно-естетичного досвіду, формуванню культури почуттів, розвитку загальних та художніх здібностей, художньо-образного мислення, універсальних якостей творчої особистості і є одним із важливих, напрямів сучасної гуманітарної освіти. Завдяки мистецтву людина не тільки розвиває естетичні здібності, а й відкриває необмежені можливості їхнього вдосконалення. Мистецтво виховує, освічує, дає можливість пізнати світ через його образний вислів у слові, у звуці, е кольорі, а слідом за цим і створити свій образ світу, який апріорі не зможе вміщати руйнівних понять. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | культурна спадщина олімпійського руху | uk_UA |
dc.subject | мистецтво | uk_UA |
dc.subject | художня культура | uk_UA |
dc.subject | гуманітарна освіта | uk_UA |
dc.subject | школярі | uk_UA |
dc.title | Потенціал культурної спадщини олімпійського руху в системі гуманітарної освіти школярів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |