Аннотации:
Модернізація освіти сьогодні зумовила необхідність упровадження в процес фізичної реабілітації дошкільнят сучасних видів рухової активності й новітніх оздоровчих підходів. Нині численні дослідники поглиблено вивчають стан опорно-рухового апарату та окреслюють шляхи подолання негативних наслідків, які спричиняють порушення постави в дітей дошкільного віку. Мета дослідження –
розробка комплексів вправ як засобів практичної реалізації запропонованої нами технології контролю стану біогеометричного профілю постави дітей 5–6 років у процесі фізичної реабілітації. Методи дослідження – аналіз та узагальнення даних науково-методичної літератури, систематизація, контент-аналіз, педагогічні
методи дослідження, методи математичної статистики. Контингент досліджуваних становив 70 дітей старшого дошкільного віку. Аналіз стану постави дітей 5–6 років за останні роки не дає підстав для оптимізму. Отримані нами дані в ході виконання дослідницької діяльності дали змогу розробити комплекси вправ як засобів практичної реалізації запропонованої нами технології контролю стану біогеометричного профілю постави дітей 5–6 років у процесі фізичної реабілітації. Цільове використання корекційно-профілактичних комплексів підтвердило свою ефективність у процесі фізичної реабілітації дітей 5–6 років.
Перспективи подальших досліджень пов’язані з розробкою та впровадженням концепції корекції та профілактики функціональних порушень опорно-рухового апарату дітей старшого дошкільного віку в процесі фізичної реабілітації.
Описание:
Кашуба В Обґрунтування та розробка корекційно-профілактичних комплексів з урахуванням рівня стану біогеометричного профілю постави дітей 5–6 років у процесі фізичної реабілітації / Віталій Кашуба, Наталія Носова, Тетяна Коломієць, Олена Маслова, Олена Бондар // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Л. Українки. – 2018. – Вип. 31. – С. 60 – 67.