Аннотации:
Сучасний олімпійський рух не оминули увагою науковці. Детально вивченими є його динаміка розвитку, педагогічні аспекти, окреслений гуманістичний потенціал, висвітлені актуальні проблеми олімпійського спорту. При цьому культурно-освітня складова, що на думку, фахівців, обумовлює життєздатність ідей олімпізму, залишається актуальним питанням наукових досліджень. Особливої уваги вимагають такі питання, як: означення історичних аспектів формування та дослідження особливостей динаміки культурно-освітнього компоненту розвитку системи сучасного олімпійського руху; окреслення складових реалізації культурно-освітніх програм Олімпійських ігор, а також інших комплексних змагань, що відбуваються в рамках розвитку сучасного олімпійського руху під патронатом Міжнародного олімпійського комітету; обґрунтування методологічного аспекту формування культурно-освітніх програм, які реалізуються в рамках розвитку сучасного олімпійського руху; розробка концептуальної моделі проведення культурних та освітніх заходів в рамках розвитку сучасного олімпійського руху та ін.