Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Радченко Л. | |
dc.date.accessioned | 2018-04-04T11:22:24Z | |
dc.date.available | 2018-04-04T11:22:24Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1058 | |
dc.description | Радченко Л. Культурно-освітня складова сучасного олімпійського руху як об'єкт наукового дослідження / Л. Радченко // Спортивний вісник Придніпров'я. – 2016. – № 2. – С. 112–115. | uk_UA |
dc.description.abstract | Сучасний олімпійський рух не оминули увагою науковці. Детально вивченими є його динаміка розвитку, педагогічні аспекти, окреслений гуманістичний потенціал, висвітлені актуальні проблеми олімпійського спорту. При цьому культурно-освітня складова, що на думку, фахівців, обумовлює життєздатність ідей олімпізму, залишається актуальним питанням наукових досліджень. Особливої уваги вимагають такі питання, як: означення історичних аспектів формування та дослідження особливостей динаміки культурно-освітнього компоненту розвитку системи сучасного олімпійського руху; окреслення складових реалізації культурно-освітніх програм Олімпійських ігор, а також інших комплексних змагань, що відбуваються в рамках розвитку сучасного олімпійського руху під патронатом Міжнародного олімпійського комітету; обґрунтування методологічного аспекту формування культурно-освітніх програм, які реалізуються в рамках розвитку сучасного олімпійського руху; розробка концептуальної моделі проведення культурних та освітніх заходів в рамках розвитку сучасного олімпійського руху та ін. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Спортивний вісник Придніпров'я | uk_UA |
dc.subject | Олімпійський спорт | uk_UA |
dc.subject | олімпійська освіта | uk_UA |
dc.subject | ідеї олімпізму | uk_UA |
dc.subject | олімпійський рух | uk_UA |
dc.title | Культурно-освітня складова сучасного олімпійського руху як об’єкт наукового дослідження | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |