Концептуальні підходи здоров’я-формуючої діяльності в процесі адаптивного фізичного виховання дітей з вадами слуху

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Маслова О. В.
dc.date.accessioned 2025-01-23T09:51:54Z
dc.date.available 2025-01-23T09:51:54Z
dc.date.issued 2021-04-20
dc.identifier.doi 10.32652/tmfvs.2020.3.74–80
dc.description Маслова, О. В. Концептуальні підходи здоров’я-формуючої діяльності в процесі адаптивного фізичного виховання дітей з вадами слуху / О. В. Маслова // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. ─ 2020. ─ № 3. ─ С. 74–80. uk_UA
dc.description.abstract Вагомість здоров’я як найвищої загальнолюдської цінності та головного чинника досягнення успіху і благополуччя дозволяє визначити здоров’яформуючу компетентність як ключову в сучасній системі освіти, особливо інклюзивної. Мета. Визначення, узагальнення та обґрунтування концептуальних підходів здоров’яформуючої діяльності в процесі адаптив ного фізичного виховання дітей з порушеннями слуху як складової методологічної основи розробленої нами концепції. Методи. Аналіз та синтез даних науково-методичної літератури, ресурсів мережі Інтернет, абстрагування, контент-аналіз теоретичних та методичних робіт, конкретизація та класифікація, прогнозування. Результати. Представлені у статті резуль тати наукових досліджень продемонстрували широкий спектр наукових доробок у напрямі формування здоров’я сучасної молоді, заохочення до запровадження у повсякденне жит тя нових форм поведінки, корисних для здоров’я, а отже, успішного виховання здорово го покоління. Особливе значення у формуванні здоров’я та здорового способу життя моло дого покоління зі встановленими порушеннями функцій систем організму надається змісту освіти, побудованого в руслі методологічних підходів наукового пізнання. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Теорія і методика фізичного виховання і спорту : науково-теоретичний журнал uk_UA
dc.subject адаптивне фізичне виховання uk_UA
dc.subject порушення слуху uk_UA
dc.subject школярі uk_UA
dc.subject здоров’яформуюча діяльність uk_UA
dc.title Концептуальні підходи здоров’я-формуючої діяльності в процесі адаптивного фізичного виховання дітей з вадами слуху uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.identifier.uri https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5693


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу