Abstract:
Вагомість здоров’я як найвищої загальнолюдської цінності та головного чинника досягнення успіху і благополуччя дозволяє визначити здоров’яформуючу компетентність як ключову в сучасній системі освіти, особливо інклюзивної. Мета. Визначення, узагальнення та обґрунтування концептуальних підходів здоров’яформуючої діяльності в процесі адаптив ного фізичного виховання дітей з порушеннями слуху як складової методологічної основи розробленої нами концепції. Методи. Аналіз та синтез даних науково-методичної літератури, ресурсів мережі Інтернет, абстрагування, контент-аналіз теоретичних та методичних робіт, конкретизація та класифікація, прогнозування. Результати. Представлені у статті резуль тати наукових досліджень продемонстрували широкий спектр наукових доробок у напрямі формування здоров’я сучасної молоді, заохочення до запровадження у повсякденне жит тя нових форм поведінки, корисних для здоров’я, а отже, успішного виховання здорово го покоління. Особливе значення у формуванні здоров’я та здорового способу життя моло дого покоління зі встановленими порушеннями функцій систем організму надається змісту освіти, побудованого в руслі методологічних підходів наукового пізнання.
Description:
Маслова, О. В. Концептуальні підходи здоров’я-формуючої діяльності в процесі адаптивного фізичного виховання дітей з вадами слуху / О. В. Маслова // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. ─ 2020. ─ № 3. ─ С. 74–80.