dc.contributor.author |
Маслова О. В. |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-23T09:51:54Z |
|
dc.date.available |
2025-01-23T09:51:54Z |
|
dc.date.issued |
2021-04-20 |
|
dc.identifier.doi |
10.32652/tmfvs.2020.3.74–80 |
|
dc.description |
Маслова, О. В. Концептуальні підходи здоров’я-формуючої діяльності в процесі адаптивного фізичного виховання дітей з вадами слуху / О. В. Маслова // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. ─ 2020. ─ № 3. ─ С. 74–80. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Вагомість здоров’я як найвищої загальнолюдської цінності та головного чинника досягнення успіху і благополуччя дозволяє визначити здоров’яформуючу компетентність як ключову в сучасній системі освіти, особливо інклюзивної. Мета. Визначення, узагальнення та обґрунтування концептуальних підходів здоров’яформуючої діяльності в процесі адаптив ного фізичного виховання дітей з порушеннями слуху як складової методологічної основи розробленої нами концепції. Методи. Аналіз та синтез даних науково-методичної літератури, ресурсів мережі Інтернет, абстрагування, контент-аналіз теоретичних та методичних робіт, конкретизація та класифікація, прогнозування. Результати. Представлені у статті резуль тати наукових досліджень продемонстрували широкий спектр наукових доробок у напрямі формування здоров’я сучасної молоді, заохочення до запровадження у повсякденне жит тя нових форм поведінки, корисних для здоров’я, а отже, успішного виховання здорово го покоління. Особливе значення у формуванні здоров’я та здорового способу життя моло дого покоління зі встановленими порушеннями функцій систем організму надається змісту освіти, побудованого в руслі методологічних підходів наукового пізнання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Теорія і методика фізичного виховання і спорту : науково-теоретичний журнал |
uk_UA |
dc.subject |
адаптивне фізичне виховання |
uk_UA |
dc.subject |
порушення слуху |
uk_UA |
dc.subject |
школярі |
uk_UA |
dc.subject |
здоров’яформуюча діяльність |
uk_UA |
dc.title |
Концептуальні підходи здоров’я-формуючої діяльності в процесі адаптивного фізичного виховання дітей з вадами слуху |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5693 |
|