Abstract:
Мета роботи – виявлення ефективності застосування модульного підходу до початкового навчання плавання дітей 6-7 років.
Завдання дослідження:
1. Проаналізувати наукові відомості та науково-методичну літературу, щодо впливу інноваційних методів на процес навчання плаванню дітей дошкільного віку.
2. Провести аналіз методик навчання та особливостей фізичного розвитку дітей 6-7 років.
3. Визначити вплив модульного підходу на ефективність навчання дітей.
Об’єкт дослідження – процес навчання плаванню дітей віком 6-7 років.
Предмет дослідження – методики та технології модульного підходу до навчання плаванню дітей віком 6-7 років і їхній вплив на швидкість засвоєння навичок, мотивацію та фізичний розвиток дітей.
Методи дослідження:
- теоретичний аналіз і узагальнення джерел науково-методичної літератури;
- педагогічне спостереження;
- методи математичної статистики
Description:
Попович, М. Д. Навчання плаванню дітей 6-7 років на основі модульного підходу : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Система підготовки спортсменів у водних видах спорту» / Валерія Русланівна Попович. – Київ: НУФВСУ, 2024. – 66 с.