Розвиток кіберспортивної індустрії в Україні

Show simple item record

dc.contributor.author Курдас С. І.
dc.date.accessioned 2024-05-10T14:07:25Z
dc.date.available 2024-05-10T14:07:25Z
dc.date.issued 2023
dc.description Курдас С. І. Розвиток кіберспортивної індустрії в Україні: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 - «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Кіберспорт (eSports) / С. І. Курдас. - Київ: НУФВСУ, 2023. - 67 с. uk_UA
dc.description.abstract З кінця 1990-х років спостерігається тенденція до професіоналізації одного з напрямів в ігровій індустрії - змагальних ігор, відомих як «кіберспорт». Хоча змагання з відеоігор проводились і до цього часу, саме цей період часто розглядається як початок ери сучасного кіберспорту, як приклад можна навести заснування Electronic Sports League (нині ESL) у 2000 році. Світова фінансова криза 2007-2009 років мала стримуючий вплив на розвиток кіберспорту. Приблизно з 2014 року індустрія кіберспорту демонструє швидке зростання, стимульоване еволюцією цифрового контенту та маркетингу впливу, трансформуючись у економічно значущий сектор та платформу для широких верств населення. Систематичний огляд доступної наукової літератури виявив обмежене, але швидко зростаюче охоплення цього феномена науковими дослідженнями, які здебільшого зосередилися на еволюції кіберспорту, віхах його розвитку, поняттях і концепціях, що з ним пов'язані, його ефектах для економіки, які часто вивчаються ізольовано. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject розвиток uk_UA
dc.subject кіберспортивна індустрія uk_UA
dc.subject змагальні ігри uk_UA
dc.title Розвиток кіберспортивної індустрії в Україні uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA
dc.identifier.uri https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5481


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account