Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Писаренко І. О. | |
dc.date.accessioned | 2024-05-10T13:59:01Z | |
dc.date.available | 2024-05-10T13:59:01Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.description | Писаренко І. О. Проблема гендерної рівності в кіберспорті: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 - «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Кіберспорт (eSports) / І. О. Писаренко. - Київ: НУФВСУ, 2023. - 77 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Проблема дискримінації в кіберспорті стала важливим питанням у сучасному світі. Кіберспорт став масовим розважанням і галуззю з великими інвестиціями, однак дотепер існують серйозні виклики у вигляді статевої, расової та етнічної дискримінації. Зі зростанням популярності цієї галузі спорту, спадає на думку, що всі гравці мають рівні можливості, але реальність справи виявляється складнішою. Ця дискримінація не тільки обмежує можливості талановитих гравців та гравчинь, але також впливає на розвиток кіберспорту в цілому. У 2016 році професійна гравчиня в Overwatch, Се Йон Кім, відома під ніком "Geguri", була звинувачена в використанні нелегальної програми для покращення результатів. Geguri довела свою невинність, провівши пряму трансляцію відео, де вона грала без будь-яких нелегальних програм. Після того, як її відео було показано у всьому світі, дискусія зникла, але залишилися питання. Найважливіше питання полягало в тому, чому Geguri, підлітка, повинна була взагалі захищати свої здібності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | гендерна рівність | uk_UA |
dc.subject | кіберспорт | uk_UA |
dc.subject | дискримінація | uk_UA |
dc.title | Проблема гендерної рівності в кіберспорті | uk_UA |
dc.type | Master's degree | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5476 |