Проблема гендерної рівності в кіберспорті

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Писаренко І. О.
dc.date.accessioned 2024-05-10T13:59:01Z
dc.date.available 2024-05-10T13:59:01Z
dc.date.issued 2023
dc.description Писаренко І. О. Проблема гендерної рівності в кіберспорті: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 - «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Кіберспорт (eSports) / І. О. Писаренко. - Київ: НУФВСУ, 2023. - 77 с. uk_UA
dc.description.abstract Проблема дискримінації в кіберспорті стала важливим питанням у сучасному світі. Кіберспорт став масовим розважанням і галуззю з великими інвестиціями, однак дотепер існують серйозні виклики у вигляді статевої, расової та етнічної дискримінації. Зі зростанням популярності цієї галузі спорту, спадає на думку, що всі гравці мають рівні можливості, але реальність справи виявляється складнішою. Ця дискримінація не тільки обмежує можливості талановитих гравців та гравчинь, але також впливає на розвиток кіберспорту в цілому. У 2016 році професійна гравчиня в Overwatch, Се Йон Кім, відома під ніком "Geguri", була звинувачена в використанні нелегальної програми для покращення результатів. Geguri довела свою невинність, провівши пряму трансляцію відео, де вона грала без будь-яких нелегальних програм. Після того, як її відео було показано у всьому світі, дискусія зникла, але залишилися питання. Найважливіше питання полягало в тому, чому Geguri, підлітка, повинна була взагалі захищати свої здібності. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject гендерна рівність uk_UA
dc.subject кіберспорт uk_UA
dc.subject дискримінація uk_UA
dc.title Проблема гендерної рівності в кіберспорті uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA
dc.identifier.uri https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5476


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись