dc.description.abstract |
Останнім часом спостерігається надзвичайно швидкий розвиток індустрії кіберспорту. Під кіберспортом варто розуміти не просто популярні види кіберспортивних дисциплін та жанрів, такі як CS:GO / Counter- Strike: Global Offensive, Dota 2, LoL / League of Legends, MOBA тощо, але й специфічну сферу змагальної діяльності, в якій основним інструментом є комп‟ютерні ігри. Це достатньо сучасний вид спорту, що швидко стає популярним і набирає визнання у всьому світі. Змагання проводяться в різних форматах, як індивідуальному, так і командному. Звичайно, успіх досягається не лише завдяки розвиненим індивідуальним навичкам гравця, але й від спроможності ефективно співпрацювати в командному середовищі, реалізації стратегічного мислення, швидкості реакції, ефективності системи підготовки тощо.
В умовах швидкого зростання рівня конкурентної боротьби в кіберспорті, тема читерства стає все більш актуальною, так як воно сприяє порушенню основних принципів чесної боротьби в спорті та знижує рівень довіри до означеної індустрії, що швидко розвивається. На сучасному етапі розвитку кіберспорт вимагає від учасників високого рівня кваліфікації, а також чесної боротьби і саме тому існує гостра потреба у розробці ефективних механізмів пошуку та протидії читерським діям з боку геймерів. |
uk_UA |