dc.contributor.author |
Коваленко, І. Г. |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-07T12:25:17Z |
|
dc.date.available |
2024-05-07T12:25:17Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.description |
Коваленко, І. Г. Роль маркетингу у розвитку сучасного професійного спорту : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Ілля Геннадійович Коваленко. - Київ: НУФВСУ, 2024. - 77 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Метою роботи є визначення сучасних підходів до застосування маркетингу в професійному спорті й виявлення характерних особливостей і шляхів його використання в українському спорті.
Для досягнення мети дослідження були поставлені такі завдання: 1. На основі аналізу літературних джерел визначити місце і роль маркетингу в розвитку професійного спорту. 2. Виявити особливості здійснення маркетингової діяльності в професійному спорті в різних країнах. 3. Розглянути основні напрями маркетингової діяльності в сучасному професійному спорті. 4. Визначити передумови становлення та розвитку маркетингу в українському спорті. 5. Розробити практичні рекомендації щодо використання спортивного маркетингу в практиці управління організаціями професійного спорту в Україні. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
НУФВСУ |
uk_UA |
dc.subject |
професійний спорт |
uk_UA |
dc.subject |
роль маркетингу |
uk_UA |
dc.subject |
спортивний маркетинг |
uk_UA |
dc.title |
Роль маркетингу у розвитку сучасного професійного спорту |
uk_UA |
dc.type |
Master's degree |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5444 |
|