Роль маркетингу у розвитку сучасного професійного спорту

Show simple item record

dc.contributor.author Коваленко, І. Г.
dc.date.accessioned 2024-05-07T12:25:17Z
dc.date.available 2024-05-07T12:25:17Z
dc.date.issued 2024
dc.description Коваленко, І. Г. Роль маркетингу у розвитку сучасного професійного спорту : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Ілля Геннадійович Коваленко. - Київ: НУФВСУ, 2024. - 77 с. uk_UA
dc.description.abstract Метою роботи є визначення сучасних підходів до застосування маркетингу в професійному спорті й виявлення характерних особливостей і шляхів його використання в українському спорті. Для досягнення мети дослідження були поставлені такі завдання: 1. На основі аналізу літературних джерел визначити місце і роль маркетингу в розвитку професійного спорту. 2. Виявити особливості здійснення маркетингової діяльності в професійному спорті в різних країнах. 3. Розглянути основні напрями маркетингової діяльності в сучасному професійному спорті. 4. Визначити передумови становлення та розвитку маркетингу в українському спорті. 5. Розробити практичні рекомендації щодо використання спортивного маркетингу в практиці управління організаціями професійного спорту в Україні. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher НУФВСУ uk_UA
dc.subject професійний спорт uk_UA
dc.subject роль маркетингу uk_UA
dc.subject спортивний маркетинг uk_UA
dc.title Роль маркетингу у розвитку сучасного професійного спорту uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA
dc.identifier.uri https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5444


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account