Роль маркетингу у розвитку сучасного професійного спорту

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Коваленко, І. Г.

Заголовок журналу

Журнал ISSN

Назва тому

Видавець

НУФВСУ

Анотація

Метою роботи є визначення сучасних підходів до застосування маркетингу в професійному спорті й виявлення характерних особливостей і шляхів його використання в українському спорті. Для досягнення мети дослідження були поставлені такі завдання: 1. На основі аналізу літературних джерел визначити місце і роль маркетингу в розвитку професійного спорту. 2. Виявити особливості здійснення маркетингової діяльності в професійному спорті в різних країнах. 3. Розглянути основні напрями маркетингової діяльності в сучасному професійному спорті. 4. Визначити передумови становлення та розвитку маркетингу в українському спорті. 5. Розробити практичні рекомендації щодо використання спортивного маркетингу в практиці управління організаціями професійного спорту в Україні.

Опис

Коваленко, І. Г. Роль маркетингу у розвитку сучасного професійного спорту : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Ілля Геннадійович Коваленко. - Київ: НУФВСУ, 2024. - 77 с.

Бібліографічний опис

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced