dc.contributor.author |
Огороднік, О. О. |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-07T12:23:59Z |
|
dc.date.available |
2024-05-07T12:23:59Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.description |
Огороднік, О. О. Інноваційні підходи у роботі з клієнтами спортивних організацій : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Олександра Олександрівна Огороднік. - Київ: НУФВСУ, 2024. - 74 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета дослідження – теоретично та практично обґрунтувати роль інноваційних підходів у роботі з клієнтами спортивних організацій. Для досягнення поставленої мети потрібно вирішити низку завдань: розглянути сутність інновацій як форми управління та взаємодії з клієнтами; описати специфіку інноваційних підходів у роботі з клієнтами спортивних організацій виділити перспективні форми та методи інноваційних підходів у роботі з клієнтами спортивних організацій; розробити рекомендації щодо удосконалення інноваційних підходів у роботі з клієнтами спортивних організацій. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
НУФВСУ |
uk_UA |
dc.subject |
спортивні організації |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційні підходи |
uk_UA |
dc.subject |
управління спортом |
uk_UA |
dc.title |
Інноваційні підходи у роботі з клієнтами спортивних організацій |
uk_UA |
dc.type |
Master's degree |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5442 |
|