Менеджмент спортивного клубу в сучасних умовах ринкових відносин

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Петкус, А. П.
dc.date.accessioned 2024-05-07T12:23:22Z
dc.date.available 2024-05-07T12:23:22Z
dc.date.issued 2024
dc.description Петкус, А. П. Менеджмент спортивного клубу в сучасних умовах ринкових відносин : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Андрій Павлович Петкус. - Київ: НУФВСУ, 2024. - 65 с. uk_UA
dc.description.abstract Метою роботи є обгрунтування шляхів удосконалення управління маркетинговою діяльністю фізкультурно-оздоровчої організації ТОВ «ФЕРОМОН». Завданнями дослідження є: 1. Визначити теоретичні засади управління маркетинговою діяльністю сучасних спортивних організацій 2. Дослідити систему управління маркетинговою діяльністю фізкультурно-оздоровчої організації ТОВ «Феромон»; 3. Охарактеризувати організаційно-економічні показники ТОВ «Феромон»; 4. Визначити головні напрями удосконалення управління маркетинговою діяльністю фізкультурно-оздоровчої організації ТОВ «Феромон»; 5. Розробити заходи вдосконалення системи управління ТОВ «Феромон». uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher НУФВСУ uk_UA
dc.subject менеджмент спорту uk_UA
dc.subject спортивний клуб uk_UA
dc.subject ринкові відносини uk_UA
dc.subject ТОВ «Феромон» uk_UA
dc.title Менеджмент спортивного клубу в сучасних умовах ринкових відносин uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA
dc.identifier.uri https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5441


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу