Короткий опис(реферат):
Метою роботи є обгрунтування шляхів удосконалення управління маркетинговою діяльністю фізкультурно-оздоровчої організації ТОВ «ФЕРОМОН».
Завданнями дослідження є: 1. Визначити теоретичні засади управління маркетинговою діяльністю сучасних спортивних організацій 2. Дослідити систему управління маркетинговою діяльністю фізкультурно-оздоровчої організації ТОВ «Феромон»; 3. Охарактеризувати організаційно-економічні показники ТОВ «Феромон»; 4. Визначити головні напрями удосконалення управління маркетинговою діяльністю фізкультурно-оздоровчої організації ТОВ «Феромон»; 5. Розробити заходи вдосконалення системи управління ТОВ «Феромон».
Бібліографічний опис:
Петкус, А. П. Менеджмент спортивного клубу в сучасних умовах ринкових відносин : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Андрій Павлович Петкус. - Київ: НУФВСУ, 2024. - 65 с.