dc.contributor.author |
Петкус, А. П. |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-07T12:23:22Z |
|
dc.date.available |
2024-05-07T12:23:22Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.description |
Петкус, А. П. Менеджмент спортивного клубу в сучасних умовах ринкових відносин : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Андрій Павлович Петкус. - Київ: НУФВСУ, 2024. - 65 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Метою роботи є обгрунтування шляхів удосконалення управління маркетинговою діяльністю фізкультурно-оздоровчої організації ТОВ «ФЕРОМОН».
Завданнями дослідження є: 1. Визначити теоретичні засади управління маркетинговою діяльністю сучасних спортивних організацій 2. Дослідити систему управління маркетинговою діяльністю фізкультурно-оздоровчої організації ТОВ «Феромон»; 3. Охарактеризувати організаційно-економічні показники ТОВ «Феромон»; 4. Визначити головні напрями удосконалення управління маркетинговою діяльністю фізкультурно-оздоровчої організації ТОВ «Феромон»; 5. Розробити заходи вдосконалення системи управління ТОВ «Феромон». |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
НУФВСУ |
uk_UA |
dc.subject |
менеджмент спорту |
uk_UA |
dc.subject |
спортивний клуб |
uk_UA |
dc.subject |
ринкові відносини |
uk_UA |
dc.subject |
ТОВ «Феромон» |
uk_UA |
dc.title |
Менеджмент спортивного клубу в сучасних умовах ринкових відносин |
uk_UA |
dc.type |
Master's degree |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5441 |
|