Аннотации:
В останні роки в рамках олімпійського руху все більше уваги приділяється педагогічній діяльності, метою якої є залучення дітей і молоді до гуманістичних ідеалів і цінностей олімпізму, до його культурноосвітнього потенціалу. Цілком природно, що вирішенням цього питання займаються, передусім, фахівці закладів вищої та загальної середньої освіти, а для позначення їх діяльності у зазначеному напрямі, в програмах закладів освіти, найчастіше використовуються терміни «олімпійська освіта»,«олімпійське виховання»,«виховання в дусі олімпізму»,«виховання в дусі олімпійських ідеалів та цінностей»,«виховання за допомогою олімпійського руху»
Описание:
Радченко Л., Єрмолова В., Кроль І. Культурно-освітня складова олімпійського руху в системі підготовки педагогічних кадрів для галузі «фізична культура і спорт». Шляхи удосконалення професійних компетентностей фахівців в умовах сьогодення: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Київ, 25-26 серпня 2022 року), 2022. С. 324-332.