Abstract:
В статті запропоновано та обґрунтовано модель культурно-освітньої спадщини давньогрецьких Олімпійських ігор (Модель), що включає наступні елементи: суб’єктів та об’єкти культурно-освітньої спадщини Ігор; механізми та форми збереження спадщини, основні функції. Розроблена Модель дозволяє отримати комплексне уявлення про значення Олімпійських ігор Стародавньої Греції для сучасного суспільства, їх місце та роль в житті теперішнього соціуму; провести паралелі між соціальними потребами, орієнтирами, традиціями, віруваннями стародавніх греків та представників сучасної спільноти, відслідкувати та усвідомити зв’язок поколінь, оцінити роль спортивного та олімпійського руху в житті світового співтовариства в різні періоди історії, що, в свою чергу, сприяє гуманітарному розвитку як окремого індивіда, так і суспільства загалом.
Description:
Радченко Л. О. Культурно-освітня спадщина давньогрецьких Олімпійських ігор - елемент гуманітарного розвитку сучасного суспільства / Л. О. Радченко, В. М. Єрмолова, І. М. Кроль // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія: Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2023. - № 10(170). - С. 124-127.