Аннотации:
Визначити зміст і надати характеристику компонентам системи дистанційного навчання в олімпійській освіті на основі узагальнення міжнародного досвіду застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в центрах олімпійських досліджень та освіти. Методи. Теоретичний аналіз і аналітичний огляд науково-методичної літератури, матеріалів мережі Інтернет, сайтів центрів олімпійських досліджень; системний аналіз, SWOT-аналіз, анкетування, експертне опитування, методи математичної статистики. Результати. Проаналізовано організаційно-функціональну структуру та вплив зовнішніх і внутрішніх чинників інформаційно-освітнього середовища дистанційного навчання в Міжнародному центрі олімпійських досліджень та освіти для подальшого виявлення ефективності впровадження технологій дистанційного навчання в систему олімпійської освіти. Висновки. Проведене дослідження дає підстави стверджувати, що розроблений модуль дистанційної освіти «Олімпійська спадщина» в Міжнародному центрі олімпійських досліджень та освіти при Навчально-науковому олімпійському інституті Національного університету фізичного виховання та спорту України доцільно розглядати як інструмент підвищення рівня професійної освіти у галузі фізичної культури та спорту.
Описание:
Булатова, М. Технології дистанційного навчання в системі олімпійської освіти / М. Булатова, А. Кучерявий, Е. Ярмолюк // Наука в олімпійському спорті. – 2020. - № 1. - С. 4-21.