Управління маркетинговою логістикою в фізкультурно-спортивній організації

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Колесник В. О.
dc.date.accessioned 2024-01-22T19:20:38Z
dc.date.available 2024-01-22T19:20:38Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.udk https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5076
dc.description Колесник, В. О. Управління маркетинговою логістикою в фізкультурно-спортивній організації : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Валерія Олегівна Колесник. - Київ: НУФВСУ, 2023. – 81 с. uk_UA
dc.description.abstract Мета дослідження. Дослідження особливостей формування маркетингової логістики в фізкультурно-спортивній організації. Завдання дослідження:  дослідити сутність та значення маркетингової логістики;  провести оцінку маркетингової логісти в Київській міській школі вищої спортивної майстерності;  дослідити заходи щодо вдосконалення маркетингової логістики в управлінні закупівельно-збутовою діяльністю;  розробити практичні рекомендації щодо вдосконалення маркетингової логістики в фізкультурно спортивних організаціях. Об’єкт дослідження. Фізкультурно-спортивна організація – «Київська міська школа вищої спортивної майстерності». Предмет дослідження. Теоретичні та практичні аспекти організації та управління маркетинговою логістикою в фізкультрно-спортивній організації. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher НУФВСУ uk_UA
dc.subject управління в фізкультурно-спортивній організації uk_UA
dc.subject маркетингова логістика uk_UA
dc.subject фізкультурно-спортивна організація uk_UA
dc.subject менеджмент у спорті uk_UA
dc.title Управління маркетинговою логістикою в фізкультурно-спортивній організації uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись