Короткий опис(реферат):
Мета дослідження. Дослідження особливостей формування маркетингової логістики в фізкультурно-спортивній організації. Завдання дослідження: дослідити сутність та значення маркетингової логістики; провести оцінку маркетингової логісти в Київській міській школі вищої спортивної майстерності; дослідити заходи щодо вдосконалення маркетингової логістики в управлінні закупівельно-збутовою діяльністю; розробити практичні рекомендації щодо вдосконалення маркетингової логістики в фізкультурно спортивних організаціях. Об’єкт дослідження. Фізкультурно-спортивна організація – «Київська міська школа вищої спортивної майстерності». Предмет дослідження. Теоретичні та практичні аспекти організації та управління маркетинговою логістикою в фізкультрно-спортивній організації.
Бібліографічний опис:
Колесник, В. О. Управління маркетинговою логістикою в фізкультурно-спортивній організації : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Валерія Олегівна Колесник. - Київ: НУФВСУ, 2023. – 81 с.