dc.contributor.author |
Коновальчук В. Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-22T19:20:04Z |
|
dc.date.available |
2024-01-22T19:20:04Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.udk |
https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5075 |
|
dc.description |
Коновальчук, В. Ю. Організація маркетингової діяльності спортивних клубів : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Владислав Юрійович Коновальчук. - Київ: НУФВСУ, 2023. – 76 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета роботи – визначити організаційні засади маркетингової діяльності у сучасному спорті, охарактеризувати особливості застосування маркетингу спортивними клубами в Україні. Завдання: 1. На основі аналізу спеціальної літератури визначити стан наукової розробки проблем організації маркетингової діяльності у сучасному спорті. 2. Визначити головні підходи до організації маркетингової діяльності в спортивних клубів різних країн. 3. Охарактеризувати зміст та структуру маркетингової діяльності сучасних спортивних клубів. 4. Визначити особливості застосування маркетингу спортивними клубами в Україні. 5. Розробити практичні рекомендації вітчизняним футбольним клубам щодо організації їх маркетингової діяльності. Об'єкт дослідження – маркетинг як ринковий механізм управління діяльністю сучасних спортивних клубів. Предмет дослідження – організація маркетингової діяльності спортивних клубів в Україні та зарубіжних країнах. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
НУФВСУ |
uk_UA |
dc.subject |
організація діяльності |
uk_UA |
dc.subject |
спортивні клуби |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингова діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
менеджмент у спорті |
uk_UA |
dc.title |
Організація маркетингової діяльності спортивних клубів |
uk_UA |
dc.type |
Master's degree |
uk_UA |